Prek Višnjegorskih klancev do izvira Krke

Danes sem izkoristil sončen dan in se z gorcem odpravil na hribovito in slikovito pot. Iz Podsmreke sem krenil proti kmetiji Čož v Leskovcu nad Višnjo Goro, kjer sem kolesaril med konji (ograjenimi seveda). Nato sem se spustil nazaj v dolino, se vzpel na Peščenik nad Višnjo Goro ter prek Male in Velike Loke pribrcal do vasice Krka, kjer sem veselo pofotkal še izvira Krke s Krško jamo ter izvir Poltarice z jamo Poltarico. Narava še ni tista prava spomladanska, se pa tla že pošteno barvajo in obraščajo z zvončki ter žafrani.

kamnolom v Podsmreki

razpadajoči grad Podsmreka

Leskovški pašniki




vas Krka

izvir Krke

Krška jama

povešeni kozolec

izvir Poltarice




pogled izpred jame Poltarice

vhod v jamo Poltarico


0 komentarji:

Objavite komentar

 

Flickr Photostream

Meet The Author