Titov trg in sončni zahod

Danes sem šel na izlet na Koroško in nazaj. Po duhamornih dnevih zadnjih tednov, sem si končno obetal novih motivov in lepega vremena. A sem se usodno uštel. Na Dolenjskem je morda res bilo 14 stopinj in bolj kot ne sončno, Slovenj Gradec pa je bil zavit v morečo sivino in nizke temperature, ki jih je dodatno znižal še soliden veter. Preprosto me je minilo, da bi fotoaparat sploh vzel v roke. Zdelo se mi je, da bom z morebitnimi depresivnimi fotkami povsem popačil lepoto mesta, zato si ga bom prišparal za spomladi!
Se je pa nazaj grede vreme malce izboljšalo, tako da sem se v Velenju končno spravil poiskat znameniti Titov kip, da vsaj nekaj poslikam. Kipom pa turobno ozadje itak ustreza, sploh resnemu Titu v vojaški uniformi. Na koncu je bilo še premalo oblačno:P

Torej, Titov kip je na Titovem trgu. Ni pa edina stvar na tem trgu...

Spomenik padlim iz Velenja
Spomenik rudarjem
Kup kock

In poleg galerije in narodnega doma (vsaj mislim) končno Tito ...
Izza pločnika
Izza smreke

In to bi bilo to, če ne bi na poti domov, zdaj že na Dolenjskem, kmalu po sončnem zahodu zagledal živo rdeče barve na obzorju. Najboljše sem sicer zamudil, ker nisem takoj prišel do čistine, pa vendar nekaj zadnjih trenutkov s Slančjega vrha (pri Malkovcu) ...





0 komentarji:

Objavite komentar

 

Flickr Photostream

Meet The Author