Random

Zadnje čase res ne najdem časa za fotkanje, pa vendar sem šel vsaj za 15min malo okrog hiše, da vsaj preverim, če fotoaparat še funkcionira.  Od zadnje foto objave sem bogatejši tudi za tri nove objektive, ki so stari povprečno 20-30 let:) Res sem se vrgel v manualce, predvsem zaradi učenja osnov in ker si bolj v stiku s samo fotko, bolj si del rezultata, kot če daš na auto in klik ... Mi pa glede učenja zaenkrat ne pomaga dosti, ker fotkam enkrat na mesec. Mogoče. 15min. Fak:(



No, nabavil sem si Tokino 28mm f:2.8 rmc, Revuenona 50mm f:1.4 in Super Albinarja 135mm f:2.8. Vsi skupaj so me stali dobrih 100eur!!! Kar je glede na ohranjenost in kvaliteto optike naravnost smešno:) Če si seveda pripravljen praktično vse nastaviti sam. Sicer je to bolj 100 eur za to, da izgubiš živce. Nisem še utegnil vsakega posebej preizkušati na veliko in sestaviti podobno objavo kot za Cosino 50mm f:1.8, lahko pa jih samo pohvalim. Sploh Tokina in Revuenon Cosino precej prekašata. Nekaj primerov pa si lahko ogledate v tokratni (kratki) izdaji.

In spet pozor: nekatere fotke so slabo izostrene, sploh pri mačkah sem imel probleme, ker se premikajo in je težko vse nastaviti in super izostriti pravočasno na roke. Sploh ker imam zelo malo prakse zaenkrat.
In še druga opomba: danes sem fotkal s Tokino in Albinarjem (fotografom bo zaradi zelo različne goriščne razdalje samoumevno katera fotka je rezultat katerega objektiva, drugim pa niti ni pomembno, tako da ne bom pisal katera je katera).
























Naslednjih nekaj je kar precej obdelanih, dve sta v HDR stilu, da se obenem izrazito vidita tako nebo, kot pokrajina.







V bobu sem našel čebele, ki so delale na polno!





Pa lep pozdrav!





0 komentarji:

Objavite komentar

 

Flickr Photostream

Meet The Author